۱۳۹۰ آذر ۲۹, سه‌شنبه

قیمت دلار به 1530 تومان رسید/ حضور ماموران امنیتی و دستگیری چند تن از فعالان بازار ارز

در آخرین معاملات امروز بازار ارز تهران، قیمت هر دلار آمریکا به  1530 تومان رسید.
وضعیت نابسامان اقتصاد ایران، نرخ بالای تورم، افزایش تقاضا از دلایل این قیمت بی سابقه است.
همچنین بعد از ظهر امروز نیروهای امنیتی در بازار ارز تهران حضور پیدا کرده و اقدام به بازرسی و دستگیری چند تن از کسبه نمودند، به نظر میرسد دولت پس از ناتوانی در کنترل قیمت دلار ، از ابزار سرکوب جهت مهار آن استفاده کند.

۱۳۹۰ مرداد ۳۰, یکشنبه

قذافی رفت؛ اسد هم به زودی خواهد رفت؛ به دیکتاتور امان ندهیم/ پنجشنبه ساعت 10 شب

مردم لیبی هم مزد ایستادگی و تلاش خودشون رو گرفتند، سوریه ای ها هم به زودی خواهند گرفت
نباید به دیکتاتور امان بدیم، بیایم ماهم برای آزادی خودمون حداکثر تلاشمون رو انجام بدیم
با ساکت نشستن، آزاد نخواهیم شد
جنبش ما به تحرک تازه احتیاج داره
وعده ی ما پنجشنبه ساعت 10 شب روی پشت بام ها
مرگ بر دیکتاتور

۱۳۹۰ خرداد ۲۱, شنبه

طنینِ شعار امشب خبر از پیروزی فردا میدهد

به گزارش تحول سبز ، در آستانه بیست و دوم خرداد و سالگشت آغاز جنبش سبز، و در پی دعوت جمعی از فعالین جنبش سبز برای سر دادن ندای الله اکبر و شعارهای جنبش، مناطق مختلف کشور، شامگاه شنبه بیست و یکم خرداد ماه ۱٣٩۰، شاهد غریو شبانه حامیان جنبش بود.
به گزارش منابع خبری از غرب تهران، فریاد الله اکبر و مرگ بر دیکتاتور، مناطقی از جمله شهرک های اکباتان و آپادانا و تهرانسر و همچنین مناطق گیشا و امیرآباد و آذربایجان و سلسبیل را پر کرده و بالغ بر یک ساعت است که ممتد و متناوب به گوش می رسد.
در خوابگاههای دانشگاه صنعتی شریف، تهران، علم و صنعت و امیرکبیر نیز، غریو مرگ بر دیکتاتور و الله اکبر و “جنبش ما نمرده”، سر داده می شد.
در مناطقی از شمال تهران از جمله قیطریه، بلوار کاوه، خیابان دولت نیز، از ساعت ده شب، شعارها شروع شده و تا لحظۀ تنظیم خبر، کماکان به گوش می رسد.
صفحه فیس بوک موسوم به ٢۵ بهمن نیز، از فریادهای ممتد در شرق و مرکز تهران و همچنین مناطقی چون سعادت آباد، قیطریه، تجریش، بلوار فردوس، هفت تیر، ستارخان، فرشته، زعفرانیه، اقدسیه،، یوسف آباد، ونک، میرداماد، گیشا، حافظ و بهار حکایت می کند.
در شهرهای همدان و شیراز و مشهد نیز، شاهدان عینی از ندای شبانۀ الله اکبر و مرگ بر دیکتاتور خبر داده اند



۱۳۹۰ فروردین ۳۰, سه‌شنبه

تهدید یک سایت حامی دولت به افشای کودتای 88

سایت «دولت‌یار» وابسته به تیم احمدی‌نژاد هشدار داد چنانچه حملات حامیان خامنه‌ای به دولت ادامه یابد و آن‌ها بخواهند دولت را سرنگون کنند، باید منتظر «زد و خورد‌های خونین و بی‌قاعده‌ای» در کشور بود.

به گزارش تحول سبز: یک سایت حامی دولت کودتاخطاب به حامیان رهبر ایران با اشاره تلویحی به کودتای انتخاباتی ۸۸ نوشت: ” کاری نکنید دکتر ( ! ) مهر را از دهان بردارد که اگر چنین شود با مردم خشمگینی طرف خواهید بود که فتنه شما را در نیمی از روز جمع خواهند کرد.”
به گزارش ندای سبز آزادی به نقل از دیگربان، سایت «دولت‌یار» وابسته به تیم احمدی‌نژاد هشدار داد چنانچه حملات حامیان خامنه‌ای به دولت ادامه یابد و آن‌ها بخواهند دولت را سرنگون کنند، باید منتظر «زد و خورد‌های خونین و بی‌قاعده‌ای» در کشور بود.
این سایت روز سه‌شنبه (۳۰ فروردین) هشدار داده است: «اگر موج تخریب دولت به همین شکل ادامه یابد و اعتراضات به اصطلاح رسانه‌ای به اغتشاشات خیابانی تبدیل شود و لات‌ها و شعبان بی‌مخ‌ها به سمت پاستور حرکت کنند٬ طولی نخواهد کشید کشور به عرصه زد و خورد‌های خونین و بی‌قاعده تبدیل خواهد شد.»
«دولت‌یار» خطاب به حامیان خامنه‌ای و منتقدان احمدی‌نژاد نوشته که «این یک اخطار نیست. به شما نصیحت می‌کنیم خود را به ورطه نابودی گروه‌های معاند قبلی نیندازید. کاری نکنید دکتر مهر را از دهان بردارد که اگر چنین شود با مردم خشمگینی طرف خواهید بود که فتنه شما را در نیمی از روز جمع خواهند کرد.»
این سایت همچنین خطاب به محافظه‌کاران مخالف دولت احمدی‌نژاد نوشته است: «اگر مردم عمق فساد و جنایات برخی‌ها را بدانند مطمئن باشید کاخ‌های شما را یکی بعد از دیگری فرو خواهند ریخت.»
در بخش دیگری از یادداشت سایت «دولت‌یار» آمده که ریشه افزایش حملات به تیم احمدی‌نژاد در هفته‌های اخیر به خاطر خودداری دولت از دادن باج به گرو‌های خاصی از محافظه‌کاران است.
آن‌طور که این سایت نوشته است٬ این دسته از محافظه‌کاران «به این باور رسیده‌اند که اگر احمدی‌نژاد به هر شکل ادامه پیدا کند باید از هم اکنون چمدان‌ها را بسته و به فکر رفتن باشند.»
این سایت همچنین از صدا و سیما و برخی نمایندگان مجلس به عنوان نهاد‌ها و افرادی یاد کرده که «با دامن زدن به احساسات پاک بچه‌های حزب‌اللهی٬ آن‌ها را در مقابل دولت قرار می‌دهند.»
در بخش دیگری از یادداشت این سایت آمده که گروهی از محافظه‌کاران به این نتیجه رسیده‌اند که در سال‌ جاری «دولت با مشکلات عدیده اقتصادی مواجه شده و قطعا اعتراضات مردمی کشور را فراخواهد گرفت بر همین مبنا نوشتن توبه نامه‌ها» را آغاز کرده‌اند.
«دولت‌یار» همچنین نوشته که به نظر می‌رسد این جریان‌ها و افراد «تصمیم گرفته‌اند پتانسیل اعتراضی احتمالی را به بهانه مقابله با ماسونیزم و حجتیه‌ای‌ها بسیج کرده و با این حربه دولت را در صورت لزوم به سقوط بکشانند.»
این برای نخستین‌بار است که یک سایت متعلق به تیم احمدی‌نژاد حامیان خامنه‌ای و منتقدان دولت دهم را به طور تلویحی به زد و خورد‌های خونبار تهدید و از سقوط دولت ابراز نگرانی می‌کند..

منبع : سایت تحول سبز


۱۳۹۰ فروردین ۱۷, چهارشنبه

قیمت یورو از مرز 1600 تومان گذشت

 قیمت دلار و یورو بازهم با افزایش روبرو بوده است ،
بنابر گزارش های رسیده از معاملات امروز ارز در تهران ،
قیمت دلار آمریکا به ۱۱۲۳ تومان و قیمت یورو به ۱۶۰۵ تومان نیز رسیده است.



۱۳۹۰ فروردین ۱۳, شنبه

سگ آقای پتیول

بالاترین اسم منو گذاشته سگ آقای پتیول !!
آقای بالاترین ما با هم شوخی داشتیم ؟؟
میخوای منم اسم تو رو بذارم بوشفگ ؟؟!!

۱۳۹۰ فروردین ۶, شنبه

رامین پرچمی را آزاد کنید

رامین پرچمی، بازیگر سر‌شناس سینما و تلوزیون که در جریان تظاهرات اعتراضی ۲۵ بهمن بازداشت شده بود، از زمان بازداشت در شرایط بلاتکلیف به سر می‌برد.



۱۳۹۰ فروردین ۵, جمعه

حضور هواداران بشار اسد در خیابانهای دمشق با پراید !

هواداران بشار اسد با خودروهای پراید که به احتمال زیاد صندوق عقب شان پر از ساندیس میباشد در خیابانهای دمشق به حرکت درآمدند.


در این عکس به وضوح , عدم دخالت حکومت جمهوری اسلامی برای سرکوب تظاهرات مردم سوریه و خودجوش و مردمی بودن این حرکت را مشاهده میکنید !!



۱۳۹۰ فروردین ۳, چهارشنبه

تماس بسیج با خانواده شهید صانع ژاله / پدر, رشوه ۷۵ میلیون تومانی را نپذیرفت, برادر تهدید به مرگ شد

به گزارش کلمه:دو تن از مسئولین بسیج غرب کشور، بعد از شهادت صانع ژاله در تظاهرات ۲۵ بهمن، ۷۵ میلیون پول نقد برای پدر شهید صانع ژاله می‌برند، که این پدر از قبول آن خودداری می‌کند. پس از رد این رشوه، مسئولین بسیجی به تهدید این پدر پرداختند و از سرنوشت مشابه برادر بزرگ‌تر با صانع ژاله ابراز نگرانی کردند!...
سایت میزان خبر از تطمیع و تهدید خانواده شهید صانع ژاله از سوی دو مسئول بسیج و مخالفت پدر این شهید با پرداخت هرگونه رشوه و حق‌السکوت خبر داده و نوشته است:
پدر شهید ۲۵ بهمن بعد از شهادت پسرش حق السکوت ۷۵ میلیونی بسیج را رد کرده است. گزارشهای رسیده به «میزان خبر» حاکی از آن است که دو تن از مسئولین بسیج غرب کشور، بعد از شهادت صانع ژاله در تظاهرات ۲۵ بهمن، ۷۵ میلیون پول نقد برای پدر شهید صانع ژاله می‌برند، که این پدر از قبول آن خودداری می‌کند.
این اتفاق در زمانی روی داده است که برادر بزرگ‌تر صانع ژاله توسط نهادهای امنیتی بازداشت و در زندان به سر می‌برده است
صانع ژاله دانشجوی تئا‌تر دانشگاه هنر در روز ۲۵ بهمن در تهران به ضرب گلوله مستقیم نیروهای شبه نظامی به شهادت رسید و قانع ژاله پس از ادعای رسانه‌های حکومتی مبنی بر بسیجی بودن برادرش در مصاحبه با رسانه‌ها به تکذیب این موضوع پرداخت و به همین علت بازداشت شد.
بنا به این گزارش پس از رد رشوه ۷۵ ملیون تومانی، مسئولین بسیجی به تهدید این پدر پرداختند و از سرنوشت مشابه برادر بزرگ‌تر با صانع ژاله ابراز نگرانی کردند که در جواب پدر صانع ژاله می‌گوید: یک پسرم در راهی که فکر می‌کرد درست است کشته شد و پسر دیگرم هم کاری را کرده که اعتقاد دارد درست است و هر هزینه‌ای را هم می‌پردازد.
خانواده‌های شهیدان راهپیمایی‌های اعتراضی بعد از خرداد ۸۸ تحت فشارهای شدید نیروهای امنیتی قرار گرفتند تا به تکذیب خبر شهادت در تظاهرات بپردازند یا در مصاحبه‌هایی فرزندان و عزیزان خود را از حامیان حکومت جلوه دهند و علیه رهبران جنبش سبز اظهار نظر کنند. در همین راستا سایت‌ها و خبرگزاری‌های نزدیک به حاکمیت بار‌ها به جعل مصاحبه از این خانواده‌ها پرداخته‌اند که با تکذیب ایشان روبرو شده است.

منبع: سایت خبری تحلیلی کلمه